מילה שלי

Thursday, October 20, 2011


פעם שאל אותי איזה רב, אחד שמחזיר אנשים בתשובה,
שאלה די פשוטה, אבל לא הייתה לי תשובה.
הוא שאל - (במיבטא תימני מתחכם) - 'מה המטרה שלך בחיים?' והוסיף 'יש לך בכלל מטרה?!',
'הפרה נותנת חלב, הדבורה מייצרת דבש, הכבשה מספקת צמר, העצים צל ואתה מה? אין לך שום מטרה?? אוי אוי אוי!!!'

אז ישבתי וחשבתי, ועם הזמן שכחתי, אבל לא מזמן ניזכרתי, בשאלה.

אז רב יקר, כך הוא העיניין,
אין לי מטרה, לא יותר מלפרה, אין למהותי הגדרה בדיוק כמו לדבורה, אני לא בתוך מסע ככבשה, ואל תבלבל לי את הביצים על הצל של העצים.
אני פשוט חיי את חיי , וגם שאין להם מטרה, אין לי שום כוונה לבזבז אותם, או לכעוס אותם, או להצטער בהם.
אפילו שמאז ראש השנה יש לי יתוש בראש שמזמזם לי ללא הפסקה, מנסה לשגע אותי כמו את טיטוס הענק,
אין לי מטרה, אבל אני אמצא את הסירה, שתהפוך לאוניה שתוביל אותי בכוחה אל עבר האיים האקזוטים, ושם אשתה לי קוקוס מרגש תחת עצים של סקרנות בחופים של שלווה.

ואם אני שותק זה לא בגלל שאין לי משהו חכם להגיד, אלא סתם כי אני מנהל שיחה עם עולמי הפנימי.

נא לא לקרוא ולא להעיר הערות,
נכתב רק לי ובשבילי.





 Posted @ 11:51 PM by Moshe


Comments: Post a Comment