מילה שלי

Thursday, January 09, 2003


להצגה ראשונה - כולם מוזמנים

מה אתה אוהב יותר?
סרטים עם סוף טוב או סרטים עצובים?
סרטים מתוחכמים או סרטים מפגרים?
סרטים זרים או סרטים ישראלים?
או אולי? - סרטים תנכיים.

אני אוהב הכל,
אבל לא בכל מצב.

ליפעמים כשעצוב לי אז בא לי לראות סרטים מצחיקים.
ואז אני מרגיש איך הצחוק משמח אותי מבפנים.
אחרי יום עבודה קשה אני מעדיף סרטים מפגרים,
ובחגי ישראל סרטים תנכיים.

סרטים.
אבל זה לא מה שרציתי לכתוב עליו!

החיים הם בדיוק כמו סרט.
ואת זה אמרו אנשים רבים.
מלא בסצינות, מלא בגיבורים,
מלא בתפאורה, מראות וצלילים.

יש סצינה לדוגמא של שניים מתנשקים,
ויש סצינה, של אחד שכותב הגיגים, ככה בערב, מול המחשב.

כל היום מחולק לסצינות.
ואם על זה אנחנו מסכימים והצלחתי לעניין אותך. כן! כן את! כן אותך!
אז אני ממליץ לך שתעצרי, ואל תמשיכי לקרוא.
לא לפני שתחליטי שאת מספיק חזקה כדי לראות סרט אמיתי,
סרט מהחיים,
את הסרט שלך!
אבל כמו שמישהו אחר ראה וסיפר.

רק שלא תטעי.
המישהו אחר לא יכול להיות אני!
והוא גם לא יכול להיות אח שלך או חבר שלך או הבוס שלך או כל החמולה שלך ביחד.
זה יכול להיות אך ורק אותם זוג עיניים,
של אותו צופה מסוקרן, שנישאר ער וראה את הסרט שלך היום, ואתמול ולפני שנה ומאז שהיית ילדה קטנה.

אז רציתי לשאול אותך!
כן אותך!
הרי לא צפית שם בצופה אחר.

תגידי לי בכנות, איך החיים כשחקנית?
מפחידים קצת או כייפים?

ואיך את משחקת את הסצינות שלך,
כשאת הגיבורה הטובה? או הרעה?
היפה?
או אולי המכוערת?

ובאיזו סצינות את משתתפת יותר,
לבד או עם אנשים?

איך היתה סצינת הקימה בבוקר,היום?
קשה או קלה?

נהנית לקום מהמיטה,
או שהרגשת שלא בא לך להזיז את השמיכה מהפנים,
רק כדי לא לראות שבאמת הגיע הבוקר של עוד יום נוסף ומייאש?

ואיך היתה הסצינה של לצאת מהעבודה ביום חמישי למנוחת סוף השבוע?
היית מאושרת?

ואיזה אתרי צילום את אוהבת יותר?
סגורים או פתוחים?
כאלה עם הרבה אור שאפשר לראות הכל, או
חדרים אפלים שאפשר למצוא שם פינה חשוכה?

היית מעדיפה להימנע מסצינות שמורידות לך את המצב רוח?
או מכאלו שמשפילות אותך?
יש סצינות שיכולות ממש לבעס אותך?

בטח, יש סצינות שממש מדליקות אותך!

ותגידי לי עוד-
בסצינות שיש לך עם הבן זוג את מרגישה כמו סרט מתח?
או אולי סרט מצחיק עד כאב בטן?
אולי זה סרט עצוב ואת כל הזמן מדוכדכת וגם קצת דואגת?

או שבעצם זה הלגונה הכחולה?
הרבה אהבה..........
שניכם לבד..........
נהנים כמעט מכל רגע, ולא איכפת לכם מהעולם.

אולי את בעצם בסרט לבד.

ולפעמים את בוכה וגם קצת עצובה.
ויש הרבה רגעים ביום שאת חושבת איך היית רוצה שהסרט יראה,
ואיך תהיי מאושרת כשבסוף תגיעי לרגע הזה.

או שזה כבר אבוד בשבילך.
ואת ממש מתוסכלת.
היית ממש קרובה.
אבל מנעת מעצמך וגם מנעו ממך.
וזה עצוב לקרוא ומרגישים את הצער בבטן,
והגרון נחנק,
וממש בא לך לבכות.
שירדו כבר הדמעות!!!!!
ונוציא את זה החוצה.

אבל בטוח שיש גם סצינות כייפיות.
ביחוד כשאת פוגשת אנשים שאת אוהבת,
או כאלה שמדליקים אותך ועושים לך טוב,
טיפוסים שכשהם מופיעים את כולך מאושרת וגם הרבה צוחקת.

ומה עם סצינות שיש בהן ארוטיקה?
מתי בפעם האחרונה השתתפת בסרט אירוטי,
בסצינה לבד מול המראה,
או אולי עם הגבר שלך,
או עם עוד בחורה??????????!

ובדמיון,
איזה סצינות יושבות לך בדימיון?
(כדאי לך להוציא את זה. אני גם לא אספר וזה גם יכול להיות סרט מעניין.)
אם היית יכולה להרים תפאורה, במאי, ושחקני משנה,
באיזה סצינה היית רוצה להיות כוכבת?

סרט פעולה,
כבישים מהירים,
הירוק של ניו זילנד,
מכוניות יקרות,
נוסעים 220,
יורים יריות,
ואת על ההגה,
יפה בשחור,
חזקה, מחייכת,
יודעת הכל.
שולפת אקדח, מכוונת לאחור.
סצינה חדשה,
את ביחד איתו,
עומדים על המזח,
מאחורה הים,
מלמעלה שחפים צועקים "געעע געעע",
הוא מסתכל לך בעיניים ומחבק אותך,
ואת אוהבת אותו, כל כך! כל כך!
את אומרת לו כן! מסכימה,
מתחתנים!

יציאה לפרסומות,
ותיכף חוזרים.

סצינת פתיחה יש שם שני שמנים,
עשן סיגר, הם משחקים קלפים,
הדלת נפתחת נכנסת מלצרית,
את מגישה כוסות קפה,
והם בוחנים, מסתכלים.
את מרגישה כמו גוש בשר ומושפלת בפנים.

הנקמה מגיעה בסצינה 20,
את אישה חזקה,
תחילת שנות השלושים,
סמנכל"ית חברה,
וילה,
חניה עם שני רכבים מפוארים.

הסרט נגמר.
חוזרים לחיים.

THE END

מה כבר נגמר?!!!! אבל אני רוצה עוד,
בדיוק כשהייתי בסצינה שהכל התחיל להיות כל כך מושלם.
היי אתה!
אולי תהיה הבמאי של חיי?






 Posted @ 10:32 PM by Moshe


Comments: Post a Comment