מילה שלי

Tuesday, July 02, 2002


רגיל, רגיל, רגיל נותב

היום יום שלישי ועל יום שלישי נאמר פעמיים כי טוב,
ואכן היום היה יום טוב,
התחיל טוב,
המשיך טוב,
ונראה שכך גם יגמר.

היום תכננתי את הגיחה לסן - פרנסיסקו,
והיום גם הספקתי הרבה מטלות,
והיום גם נפתחה לי המוזה,
והיום גם כל כוחותינו שבו בשלום. ( והמבין יבין ).

אז איפה להתחיל, ומה פה המסר?
תשובה - לא יודע וגם לא מעניין אותי.

אז מה קרה בכל זאת?
תשובה - לא קרה משהו מיוחד.
אבל מה,
אחרי כמה שבועות של פרויקט שנמרך בעבודה,
בתוספת של יכולת ריכוז ליקויה שנבעה מהתאהבות מטורפת,
הצלחתי לתת נוקאאוט והישגתי את סיום הפרויקט בדרך שלי.

מה הביג דיל?
מה הביג דיל???!!!!!
הצלחתי להזיז קיר!
גרמתי לאנושות להבין שהעולם הוא עגול! ולא מרובע!
ותאמינו לי שזה לא היה קל,
היה פה שימוש בשפה טכנולוגית מרשימה,
בתוספת של המון סבלנות והקשבה,
בשילוב עם הסברים והמחשה,
ואז ברגע שנפתח הפתח,
וראיתי את הצוהר שדרכו אוכל להשחיל את הפצצה,
דחפתי אותה בכל הכח,
ולא עזבתי עד שהיא התפוצצה,
קירות הבונקר נשברו,
הפתרון שלי התקבל ברוב קולות ובהסכמה מלאה.
ולי נשאר לסגור את המחברת,
ללחוץ ידיים בנימת תודה ובהצלחה,
לקחת את התיק, להדליק את המכונית ולחזור הבייתה עם חיוך מרוח על כל הפרצוף.

כמו שלימדו אותי ואת ניסימיקו כשהיינו בצבא,
רגיל רגיל רגיל ואז אחד נותב,
ככה מתבייתים עד שמשיגים מטרה.

ובסופו של דבר כמו שאמר קוהלת הגדול-
הכל תחרווט,
ורצוי לאמר את זה לפחות פעמיים ביום,
באינטונציה של גז שנפלט בתרועה גדולה - תתתתתחרווט.

וסתם בשביל הכיף והאנרגיה הטובה,
בא לי לכתוב את המשפט הבא,
יש לי חברה חדשה ואנחנו מטורפים אחד על השני.

לילה טוב ואל תשכחו - הכל תח............

 Posted @ 10:33 PM by Moshe


Comments: Post a Comment