מילה שלי

Monday, July 01, 2002


הצהרת כוונות

לא כתבתי הרבה זמן,
וזה לא מתוך עצלות,
אין לי חסימה וגם לא סתם הזנחה.

פשוט ישנם רגעים בחיים,
שאתה מרגיש את הסכנה קרבה,
ואז אתה מפעיל את הקילר אינסטינקט שלך,
את כל מה שיש לך וכל מה שאתה יודע כדי לעבור,
כדי להתגבר,
כדי לנצח בכל מחיר,
כי את הקרב הזה אתה לא תפסיד בשום מחיר.

קשה לשמור על העירנות הזאת למשך זמן,
וגם מעייף להיות לוחם במשרה מלאה,
אבל עכשיו עם deep purple באוזניים,
אני בהפוגה וכמו שזה מסתמן יש סימנים של שבירה אצל האויב,
יתכן והמערכה תושלם בקרוב ונוכרז מנצחים,
והפרס למנצח - אושר גדול.

בינתיים,
הזנחתי הרבה דברים,
אבל כל דבר בעיתו,
ויסלחו לי החברים והאוהבים,
חיכיתי לרגע הזה,
והנה הוא בא,
קשה לי להסביר באופן מלא,
על מה מדובר ומה קורה,
מה לעשות - ביטחון שדה,
ועדיף לדעת כמה שפחות פרטים.
כשיחול חוק ההתישנות,
אספר וגם אשפוך הכל,
ואולי גם אקים איזו וועדת חקירה.

מבטיח לחזור בשוך הקרבות,
מקווה שתזכרו לי חסד נעורים,
אם אהבתם את ההתחלה אז תאהבו גם את ההמשך,
ואם לא אז לא.

לילה טוב.
ובשבוע הבא - מושיקו בסן פרסיסקו.

 Posted @ 1:43 AM by Moshe


Comments: Post a Comment