מילה שלי

Wednesday, June 12, 2002


זמן הרוקנרול

לפני שאתה קורא, או את,
לעצור רגע. עצור!
לשים מוזיקה בדיסק או ברדיו,
עם מקצב של להקת - the who,
ולמי שאין אז קצת רוק עם קצב.

הכתב יחכה.

.
.
.
.
שמתם?

סבבה,
תנו גז וצאו לדרך.......................

טוב,
אז הרבה זמן לא כתבתי,
וגם אם כן אז הסנסציה קצת נעלמה,
ואם מישהו שאל - למה?
אז התשובה היא פשוטה,
אני מאוהב!
מאוהב!

ולא סתם אהבה,
אלא אהבת רוקנרול,
עם זרימה ,קצב ,הרמוניה, הרבה תופים הרבה חשמליות.
חברים,
הוודסטוק כרגע זה אצלי בנשמה,
ויש אחלא הופעות,
וכולם רוקדים וקופצים ומבסוטים!!!!!!!!!!!!!!

אז לעת עתה העולם יחכה לי,
אני אכתוב קצת פחות כי האנרגיות שלי רוגשות,
בגלים גבוהים ובינוניים באזור ההרצים של קול הרוק והרול.

זה לא אומר שהלכה המוזה,
נהפוכו,
היא שרירה וקיימת,
ומתעצמת לקראת היעד הגדול שקיים אצלי מיום שהבנתי מי אני, מה אני ולאן אני הולך.

רק שכרגע, חלק חשוב בפאזל של האישיות מתמלא בדיוק מדהים,
והתמונה מתחילה להראות.

ולא אכפת לי כלום,
ואנ'לא דואג מכלום,
מרגיש כל כך חזק ששום דבר לא יכול לעצור אותי.

אז למי שהתגעגע,
נראה לי שחזרתי,
עם כוחות מחודשים,
רעיונות חדשים,
תשאירו תגובות,
תקראו לחברים,
תשימו דיסק,
ותנו בווליום,
Because this is my generation.

ותתכוננו להפגזה.


 Posted @ 2:44 AM by Moshe


Comments: Post a Comment