מילה שלי

Wednesday, May 22, 2002


ברחה מהגריל

עכשיו הראו בטלויזיה משהו מדהים שפותח בארץ.
תרנגול ללא נוצות.
ממש לא מהעולם הזה.
האמת שזה נראה כאילו איזה עוף בגריל הצליח לברוח,
בדיוק לפני שהוא הפך ממדיום לרייר.

זה כל כך מדליק,
שנראה לי שאני אקנה אחת כזאת בתור חיית מחמד,
ואם היא תרגיז אותי,
אני אזמין את כל החברה לעוף ברוטב תאנים.

מה שמזעזע בזה,
זה שנולדה לאוויר חיה שמעולם לא ידעה ולא תדע חופש מהו.
רוב התרנגולות הם אמנם כאלו,
אבל אל תשכחו שהרבה ליפני שהקימו את זוגלובג היו בעולם תרנגולות.

ומה עם בני דודינו הלא מפותחים - הקופים?
מסתדרים היטב בלי לאכול תרנגולות, לא?!.

אבל כמו תמיד הצדק בסוף מנצח ומתישהו בעתיד כל התרנגולות יצאו לחופשי,
רק שאותם יחליפו תרנגולות בלי נוצות,
שלא מתלכלכות, וגם בלי מקור וכרבולת.

סצינת שוק הכרמל

יאללה גברת, תרנגולת בלי נוצות 15 שקל לקילו.
יאללה גברת, תקני צעצוע לילדים, תני להם לשחק איתה בזמן שאת מכינה את האורז.

סצינת שיר מהשוק

רק אצלי כולן רוצות,
תרנגולת בלי נוצות,
יא גברת בואי קחי,
הכי יפות הכי הכי,
יום שישי הכל בזול,
עוד שעה גומרים הכל.

סצינת גברת מנוה צדק קונה בשוק

כמה התרנגולות בלי נוצות יא ניסים?

תגידי, יא גברת למה אומרים תרנגולת בלי נוצות?

הרי כבר לא אומרים אבטיח בלי גרעינים, או תפוז בלי חרצנים.

כי זו לא תרנגולת זה ממש בשר עם מקור וכרבולת.

יא וואלדי ממש בילבולת!


ואני שואל, ריבונו של עולם.
למה לא ממציאים דברים חשובים באמת.
כמו דג בלי עצמות, מנגו בלי שערות או אולי קקה בלי ריח.


 Posted @ 12:39 AM by Moshe


Comments: Post a Comment