מילה שלי

Wednesday, May 22, 2002


ה"קריזה" במבט חיובי
זה קצת מוזר,
אבל אני מקדיש פעם שניה קטע לבוס שלי.
מגיע לו!
עובדה!

אז ככה,
ביום שאחרי (להסברים עיין בקטע בהקודם),
בשעת בוקר מוקדמת, קיבלתי שיחת טלפון מהבוס.
הוא נשמע די מבסוט ואמר -" .. בלה בלה בלה תכנס אלי למשרד.".

איש חביב הבוס הזה יש לציין,
תמיד הוא מחייך,
ואפילו ההודעה שלו במענה הקולי משפרת לך את האופטימיות.

בכל מקרה,
היום הוא סיפר לי, שאחרי אתמול ואחרי ימים רבים של עבודת פרך,
קיבלתי וואחד צ'ופר.
וימותו כל הקנאים.

כנראה שלפעמים זה לא רע לתפוס קריזה על מישהו,
שהרי זה בדיוק מה שגורם לו לנסות לרצות אותך.

עד כאן סיפור הבוס.

במסגרת הקריזה ותוצאתה החיובית,
תפסתי היום קריזה מכוונת על איזה שאפה שעובדת איתי.
לא יודע למה, אבל היא פשוט לא מפסיקה לעצבן אותי.

אולי בגלל שהיא כל הזמן אומרת שקר לה,
ואולי בגלל שהיא מתנהגת כמו איזה סבתא בכיינית.
(לא כל הסבתות בכייניות, סבתא אני מבקש לא להעלב)

*תלבשי משהו ארוך יא 'בכיינית שקר לך' כל הזמן.*

נראה אולי מחר היא תבוא להראות לי את המעיל החדש שלה,
אבל אז היא בטח תגיד " אוישש ממש חם פה.".

נ.ב הכרתי בחורה נחמדה.

ויש ריח של משהו טוב באויר.
אולי תמה לה הבצורת בת שלוש החודשים?

אני מבטיח לספר.

דרך אגב, מי ניצח במשחק?


 Posted @ 12:07 AM by Moshe


Comments: Post a Comment