מילה שלי

Saturday, May 18, 2002


ריקודי עם

היום ראיתי כתבה בערוץ שתיים,
על הטרנד החדש במדינת ישראל.

קבלו אותו-

גבירותי ורבותי ,
תנו לי להציג את הטרנד של המחר,
כן, המחר כבר כאן!

והוא לא פחות מאשר - ריקודי עם! וואוווווווו.......וואוווו.........א...

נכון שזה מדליק שכל העם רוצה להתאחד,
כולם באים רק כדי להיות ביחד.
באים כדי להרגיש אחדות בריקודי עם.
וזה ממש ימי הפלמ"ח העליזים, הורה של קום המדינה - כך הראו בכתבה.

לי כל הגילוי הזה בחדשות עשה הרגשת אשמה.

אני תמיד חשבתי שלריקודי עם הולכים כדי לתפוס כוסיות.
ופתאום אני מגלה שכל העם חושב יותר תמים ממני.

חשבתי, ( הערת המחבר - מה חשבתי?! הייתי בטוח!)
שהבנות באות כדי לרקוד ולחפש,
והבנים באים בגלל שלקחו אותם בכח או לחפש זיווגים/זיגזוגים, הינו הך.

חשבתי, טעיתי.
ראיתי משהו תמים בעיניים אחרות.
מרגיש מרומה, אבל נתגבר.

אפילו,
חשבתי יותר מפעם אחת לסבול קצת ריקודי עם בשביל לתפוס איזה זיווזוג.
(מה זה זיווזוג? זיווג או זיגזוג , מה שיבוא זה טוב!)
וזה עוד יותר עשה לי רגשות אשם.

אז מה, אני יותר ממזר מכל הגברים שהולכים לריקודי עם?
או שמישהו פה מספר לנו סיפורים כדי לדחוף לנו משהו.

לא לא לא !
הפעם אתם לא תעבדו עלי...
הצלחתם לעבוד עלי עם הכתבה על הטרנד של השירה בציבור,
אז הלכתי, בדקתי, וחד משמעית כולם זקנים שם! אני לא ראיתי שם את השחרחורת היפהפיה שהראו בכתבה.
וחבר שלי יניב - הוא עד לכך!

ושכל ציבור העם ידע ש-
1. אין שירה בציבור מגניבה לצעירים.
2. ריקודי עם זה מקום לתפוס כוסיות.
3. אני דורש 'וועדת חקירה ממלכתית' שתבדוק מה עומד מאחרי הכתבות בערוץ 2 ביומן סופהשבוע!



 Posted @ 5:56 AM by Moshe


Comments: Post a Comment