מילה שלי

Saturday, May 25, 2002


תפילת הרווקים

היום חשבתי לעצמי,
כשיהודי יוצא לדרך - הוא מתפלל את תפילת הדרך להצלחה,
כשיהודי קם בבוקר - הוא מתפלל 'אני מודה',
כשמגיע שבת - הוא מקדש,
ומתפלל כל השנה ומודה על הגשם והטל,
על השמש על כל העולם.

אבל חסרה תפילה אחת בין כל התפילות הללו,
תפילה להצלחת פגישה עם בחורה.
אז חיברתי אחת שלי קצרה,
תתפללו אותה אחיי,
תנו אותה מכל הלב,
רק באהבה.

שלח לי כוסית

שלח לי כוסית, שלח לי כוסית,
שלח לי אותה יפה וחטובה,
שלח לי אותה שמחה ומלאה אהבה,
שלח לי אותה מחייכת ונעימה,
שלח אותה כמו שאני אוהב,
כמו שתמיד חלמתי ורציתי,
ורק הפעם, פעם אחת, פתח גם את ליבי.

עשה שאתאהב בה ברגע הראשון,
עשה שכל קסמי יפעלו ,שאהיה גאון,
עשה את זה פעם אחת בשבילי,
ואני מבטיח מכל הלב להיות חם, כנה ואוהב,
אני מבטיח להיות מאושר ולפזר אהבה בעולם,
אני מבטיח לשמוח שיראו כולם.
אבל שלח לי אותה כבר, שלח, ריבונו של עולם.

מוקדש לכל הרווקים ( וגם הרווקות),
תחזיקו מעמד, תמשיכו לקוות,
נסו לתפלל, אולי זה יעבוד.

 Posted @ 1:08 PM by Moshe


Comments: Post a Comment